Dział Administracyjno Gospodarczy

tel. 68 45 32 622, 68 45 32 621
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II piętro
Kierownik: Bogusław Adamczewski
Pracownicy: Anna Opaczyńska-Ofoedu - specjalista ds. administracji
Jolanta Piaścińska - referent ds. administracji

 

Do zadań Działu należy:

  • prowadzenie remontów i modernizacji w obiektach Biblioteki w celu zapewnienia właściwych warunków technicznych w pomieszczeniach,
  • gospodarowanie nieruchomościami, gromadzenie dokumentacji związanej ze sprawami najmu i eksploatacji lokali filii bibliotecznych,
  • organizacja zabezpieczenia dozoru budynku głównego i ochrony mienia oraz prawidłowego zabezpieczenia przeciwpożarowego,
  • bieżąca konserwacja sprzętu i urządzeń technicznych,
  • zabezpieczenie sprawnej obsługi transportowej,
  • zaopatrzenie materiałowo-wyposażeniowe zapewniające prawidłowe funkcjonowanie agend Biblioteki w zakresie administracyjno-gospodarczym i technicznym,
  • prowadzenie gospodarki dotyczącej sprzętu i wyposażenia Biblioteki,
  • koordynacja spraw związanych z komputeryzacją w zakresie zakupu, naprawy i konserwacji sprzętu oraz warstwy fizycznej sieci komputerowej,
  • zapewnienie sprawnej obsługi telefonicznej i teleinformatycznej,
  • organizacja przetargów i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych,
  • obsługa administracyjna kontrahentów wynajmujących pomieszczenia w Bibliotece,
  • utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniach oraz porządku wokół budynków.

Fundusze Europejskie dla rozwoju Lubuskiego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.