Twój pomysł na news
Wybierz obszar :
 
17 Grudzień 2017
strzelecko-drezdenecki miedzyrzecki swiebodzinski sulecinski slubicki krosnienski zarski wschowski nowosolski zaganski gorzow zielonagora
  1. Kto może zgłosić wydarzenia w news365.pl?
    Przez organizatorów wydarzeń, które mogą być interesujące dla mediów rozumiemy między innymi: urzędy, instytucje kultury, firmy, organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, szkoły, kluby muzyczne i sportowe. Słowem wszyscy, którzy chcą poinformować o swojej działalności.
  2. Czy osoba prywatna może zgłosić wydarzenie, problem?
    Oczywiście. Jeżeli znajdą się osoby, które chcą zwróci uwagę na problem, sprawę do rozwiązania, również może przesłać informacje do serwisu. Wiadomość taka nie pojawi się w kalendarzu, ale może zaistnieć w dziale "inspiracje". Jednocześnie w przypadku tego rodzaju sprawach sugerujemy również bezpośredni kontakt z wybraną redakcją. Potrzebne dane znajdziecie w dziale "organizujesz?".
  3. W jaki sposób można zgłosić wydarzenie?
    Wydarzenie najlepiej zgłaszać drogą elektroniczną. Adres serwisu to Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W nagłych sytuacjach można również kontaktować się telefonicznie. Telefon pierwszego kontaktu to:
  4. Jakie dane powinny znaleźć się w informacji o wydarzeniu?
    Szczegółowa informacja znajduje się w dziele "organizujesz?". W treści muszą się znaleźć: nazwa organizatora, data i godzina wydarzenia, miejsce wydarzenia, temat i opis wydarzenia oraz dane kontaktowe.
  5. Dlaczego moje wydarzenie, mimo że wysłano informacje nie jest zamieszczone w kalendarzu?
    Zwykle informacja o wydarzeniu pojawia się tego samego dnia, w którym zostało wysłane zgłoszenie. W przypadku eventów, o krótkim okresie wyprzedzenia (kilka godzin) prosimy dodatkowo o kontakt telefoniczny (tel.). Może się również zdarzyć, że Twój adres email nie zawiera domeny instytucji, którą reprezentujesz (używasz prywatnej poczty), w takiej sytuacji potrzebna jest dodatkowa autoryzacja za pomocą służbowego konta email.
  6. Chcę aktualizować kartę wydarzenia / usunąć kartę wydarzenia. Jak to zrobić? Podobnie jak w przypadku zgłaszania wydarzenia, również przy aktualizacji i usuwaniu należy posługiawac się adresemzgora[at]news365.pl. Tytuł maila zaczyna się od słów AKTUALIZACJA lub USUŃ. Następnie tytuł wydarzenia. Np. AKTUALIZACJA konferencja na Uniwersytecie Zielonogórskim.
  7. Czy dane z kalendarza można eksportować?
    Tak, kalendarz daje możliwość eksportu jego zawartości. Należy kliknąć na ikonę "ICAL" w górnym menu kalendarza i pobrać plik. Następnie wgrać plik w inną aplikację np. MS Outlook lub Google Calendar lub skopiować adres URL kalendarza i wkleić w wymagane pole swojego kalendarza. (http://news365.pl/index.php?option=com_jcalpro&Itemid=1&format=ical)
  8. Czy dane z kalendarza można wydrukować?
    Tak. Kalendarz umożliwia druk treści w zależności od wybranego widoku. Wydrukować można informację o konkretnym wydarzeniu, wykaz wydarzeń w ciągu dnia, tygodnia, a także miesiąca.
  9. Ochrona danych osobowych
    News365.pl nie podaje szczegółowych danych kontaktowych tj. telefony komórkowe czy prywatne, a nawet osobowe służbowe adresy e-mail. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy organizator sam zwróci się z prośbą o ujawnienie takich danych. Standardowo podajemy jedynie nazwę instytucji, adres, stacjonarny numer telefonu oraz ogólny adres e-mail.